måndag 24 februari 2014

Studiecirkel genom ABF

Jag har idag varit i kontakt med ABF Norr här i Pajala med förfrågan om att starta en studiecirkel för oss dockskåpsnördar i byn/kommunen. Fick väldig bra respons på idén och ska nu alldeles strax åka kolla på lokalerna som vi får låna på ABF. Detta ser jag verkligen fram emot att få till. Ska bli kul att kunna träffas och pyssla tillsammans med andra som också är beroende av denna underbara hobby. Tjejen på ABF som jag pratade med föreslog direkt att man kanske kan arrangera en utställning. Vilken härlig grej detta kommer bli!

UPPDATERAT

Nu är det redan klart. På tisdag 3. mars startar studiecirkeln Skapa en värld i miniatyr i Pajala. Det är visst första gången någonsin som det arrangeras en studiecirkel med detta som tema. Nu kör vi så det ryker!

1 kommentar:

  1. Hej! jag är intresserad av hur det blev med den är studiecirkeln och vad ni gjorde. Maila mig på liselottebergner@hotmail.com

    SvaraRadera