torsdag 13 mars 2014

Belysning i dockskåpet

Idag har jag lekt lite med både mobilapp och dator. Man kan ju göra hur snygga collage som helst som man senare kan använda i bloggen och andra ställen.


Lite hur jag börjat inreda ett av mina skåp. Köksinredningen passar nog inte då den ser ut att vara något mindre än Lundby-skala. Fladdermusfåtöljen är ett misslyckat projekt (gör om gör rätt).  Katterna och hundarna hittade jag i leksakshyllan på en mataffär. 

Har gjort lite lampor till Mobilia-skåpet. Den gröna längst upp är gjort av en kork från en plastflaska. Lampan i mitten är en stor pärla som jag borrade upp hålet i så att glödlampan skulle rymmas inuti. Lampbordet längst ner är gjort av Biltemas braspinnar och grillpinnar. Röret som lampsladden är draget genom är plaströret från en pumpflaska som jag målade svart. Lampskärmen är den gröna hatten från en nyårsraket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar